الاثنين، 25 مايو، 2009

انفلونزا الخنازير

ظهرت انفلونزا الطيور....اعدمنا الطيور
ظهرت انفلونزا الخنازير....اعدمنا الخنازير
ادعوا معايا يارب يارب (قولوا معايا)يارب
تظهر انفلونزا التوك توك ونعدم كل التكاتك
وعلى رأى المثل (الباب اللى يجيلك منه الريح اعدمه واستريح)

5 رايك يهمنا:

جريدة الصباح العربي يقول...

يفتح باب بيت المدونين ذراعيه لكل الموهبين في :
1/ القصة القصيرة
2/ الشعر بشتى أنواعه
3/ الرواية "رواية سنوية سنقوم بنشرها في الجريدة"
4/ المقال الصحفي
إذا وجدت في نفسك القدرة على المشاركة أرجوا التواصل معي على الميل التالي
arabicsabah@yahoo.com
شروط المسابقة
1/ ..............................
2/ .............................
3/ ..............................
لا يوجد شروط الشرط الوحيد هو العمل الجيد , والعمل المحترم البعيد عن الإسفاف
المقالات أرجوا أن تكون تخص الانسان العربي , تاريخه , عاداته وتقاليده , مقالات إجتماعية وثقافية ....
أرجوا التفاعل معنا في الجروب على العنوان التالي
http://www.facebook.com/group.php?gid=45202724108#/group.php?gid=78080770039

يا مراكبي يقول...

أنا بأتمنى ظهور أنفلوانزا الحكومة بصراحة .. هههه

لاسع افندى يقول...

يا مراكبي

قلبك ابيض لو ظهرت انفلونزا الحكومه هيعدموا الشعب كله علشان الانفلونزا ماتلاقيش حد تعييه وبكده يبقى تخلصوا من المرض ومن وجع الراس

شكرا على المرور وبلاش الكلام اللى يحبسنا

عاشقة الأحزان يقول...

السلام عليكم



ربنا يستر كل يوم حاجات جديده بتظهر

انا خايفه كمان يومين يعدمونا احنا


وسمعنى سلام بودعك


سلاموز باللوز

انوس

لاسع افندى يقول...

عاشقة الأحزان

اولا اسف على التاخير فى الرد

انا خايف من انفلونزا المدونين ساعتها نقفل المدونات ونعمل كتاكيت وبيتك بيتك

تحياتى سلاموز باللوز